Chatbot.

Chatbot og kunstig intelligens - digitaliser bedriften din med en virtuell assistent

Kundene dine fortjener raske og gode svar. Vil du effektivisere og forbedre din bedrifts kundeservice gjennom en skreddersydd chatbot? Vi skaper morgendagens kundebehandling ved hjelp av automasjon og kunstig intelligens. 

Chatbot og kunstig intelligens - digitaliser bedriften din med en virtuell assistent

Kundene dine fortjener raske og gode svar. Vil du effektivisere og forbedre din bedrifts kundeservice gjennom en skreddersydd chatbot? Vi skaper morgendagens kundebehandling ved hjelp av automasjon og kunstig intelligens. 

En chatbot tilpasset din merkevare

Er du usikker på hvordan du skal innfri kundenes krav til stadig raskere og mer sømløs kundeservice? Vår egenutviklede plattform, Mondry, gjør det mulig å bygge en chatbot tilpasset din bransje og merkevare.

Chatboter blir stadig mer kjent. Bot er en forkortelse for robot, som i denne sammenhengen ofte omtales som AI, det vil si artificial intelligence (kunstig intelligens). Apple sin Siri er et eksempel på en chatbot mange kjenner til.

La oss effektivisere din bedrifts kundeservice med gode og naturlige samtaler, som ikke bare besvarer kundens spørsmål, men som faktisk løser vedkommendes utfordringer.

Målet er ikke å erstatte den personlige kundeopplevelsen, men heller å supplere og videreutvikle den med en virtuell assistent. Nysgjerrig? Heng med oss et par minutter til for å få med deg noen flere fordeler.

Chatbot med støtte for flere kanaler

Dagens forbrukere forventer raske og gode svar i de kanalene de til enhver tid befinner seg i. Mondry lar deg snakke med kundene dine gjennom flere kanaler, som nettsiden din, Facebook Messenger, SMS og Twitter.

Enkelt å integrere

Våre virtuelle assistenter fokuserer på å forbedre kundeopplevelsen ved hjelp av digitalisering og automasjon. Assistenten kan integreres med ditt CRM-system, betalingsløsninger, eller andre eksisterende systemer.

Gode norskkunnskaper

Ved hjelp av våre egenutviklede algoritmer for prosessering av tekstinnhold, er Mondry spesielt godt egnet for det norske språk. I tillegg benytter plattformen moderne teknologi innen maskinlæring fra flere velkjente selskaper.

Dette har Mondry gjort for Gudbrandsdal Energi

Chatboten som Sempro har utviklet for Gudbrandsdal Energi, hjelper i skrivende stund cirka 1500 strømkunder i måneden. Fordi chatboten kan besvare henvendelser 24/7, har strømleverandøren nå en døgnåpen kundeservice, samtidig som de ansatte på kundesenteret har fått en enklere hverdag. Er du nysgjerrig på hvordan det fungerer? Prøv selv ved å trykke på knappen under.

Prøv GE-bot

Klar for å effektivisere din kundeservice?

Sempro har i dag en egen avdeling som utelukkende jobber med kunstig intelligens. Vi har over flere år bygget vår egen fleksible og skalerbare løsning, som er tuftet på verdens største plattformer. Ta kontakt med oss i dag ved å benytte kontaktskjemaet under, eller prøv vår egen Sempro-bot nede i høyre hjørne av skjermen. Sammen finner vi ut hvordan vi kan hjelpe deg å digitalisere bedriften din, og sørge for at kundene dine forblir fornøyde nå og i fremtiden.

Kontakt oss.

Moss

Tykkemyr 1, 1597 Moss

post@sempro.no

69 87 71 77

Oslo

Nydalsveien 12, 0484 Oslo

oslo@sempro.no

Lillehammer

Jernbanegata 13, 2609 Lillehammer

lillehammer@sempro.no

41 23 38 39