Strategi.

Uten historien betyr innsikt ingenting.

Uten god innsikt må vi gjette oss frem til den beste historien. Sempro har kombinert digital innsikt med våre dype røtter innen media og publisering. Dette gjør oss spesielt godt rustet til å verdiøke merkevarer ved hjelp av gode historier som treffer de riktige målgruppene, for deg som kunde. Etter over 10 år som digitalbyrå, så har vi vært med å bygge digitale strategier for bedrifter i de fleste bransjer, over hele Norge. 

Uten innsikt kan vi bare gjette oss frem til den beste historien. Uten historien betyr innsikt ingenting.

Vi har kombinert digitalt entrepenørskap med våre dype røtter innen media og publisering. Dette gjør oss spesielt godt rustet til å verdiøke merkevarer med gode historier som treffer målgrupper.

Strategien og analysen er "hjernen" bak alle tiltak og aktiviteter vi gjør. Strategien er planen for hvordan en bedrifts forretningsmål skal nås. Derfor vil strategien påvirke alt fra design, innhold, språk, teknologi til annonsering. En god strategi er navet i alt en bedrift som tjener penger gjør.

Vi bidrar med:

  • Digitalstrategi
  • Markedsføringsstrategi
  • Innholdsstrategi
  • Kanalstrategi
  • Målgruppeanalyse

Innsikt i Sempro er "hvorfor vi gjør det vi gjør" 

Gode annonser,innhold og kampanjer skapes fra god innsikt. Innsikt er ikke bare linket til data. Innsikt er “hvorfor vi gjorde det vi gjorde”. 

Om innsikt kan hjelpe oss å forklare hvorfor vi gjør det vi gjør, da er det god innsikt. Data er en del av det. Men hva slags data man har tilgang på er ulikt fra bedrift til bedrift, og bransje til bransje. Erfaring, ide, implementering og utfordring er like viktig, som data når man skal utforme en strategi som skaper resultater.


Implementering av strategi

For mange organisasjoner kan det være tungt å tilpasse seg en digital hverdag der innholdsproduksjon, målgrupperettet annonsering og løpende analyse er oppskriften på suksess.

Les også: Hva er det viktigste innen Digital Markedsføring

Sempro har lang erfaring med å komme frem til og implementere strategier på nett. Vi jobber kontinuerlig med å behandle data fra ulike kilder og optimalisering av kommunikasjonen til bedrifter over hele Norge. Vi kan bidra med implementering, opplæring og oppfølging av organisasjonen din.

I den ekstremt dynamiske digitale hverdagen vi lever i, er det kritisk at vi evner å virkelighetsorientere strategien fort. Nye konkurrenter dukker stadig opp, nye kanaler blir tilgjengelige og målgruppens adferd endres fortere enn noensinne. Derfor er Sempros metodikk bygget opp på løpende innsikts og datainnhenting, samt fortløpende strategi-justering. I tillegg har vi på de 10 årene siden vi ble etablert jobbet med suksesshistorier innen de fleste bransjer.

Konseptutvikling

Et konsept er en beskrivelse på en brukeropplevelse. Konseptet gir retning på innhold og design. I Sempro lar vi kreativiteten slippe løs når gode konsepter skal klekkes, men vi er fortsatt opptatt av kunnskap og erfaring. Vi vet hva som funker mot nettopp din målgruppe.

Kontakt oss.

Moss

Tykkemyr 1, 1597 Moss

post@sempro.no

69 87 71 77

Oslo

Nydalsveien 12, 0484 Oslo